10:58 | 07.05.18 | Հոդվածներ | exclusive 22456
Փիերս Ռիդյարդը Լոնդոնում տեղակայված Radix ընկերության գլխավոր գործադիր տնօրենն է: Radix հարթակը օգնում է ստեղծել եւ տարածել ապակենտրոնացված հավելվածներ:
Փիերս Ռիդյարդը՝ իր Surematics ստարտափով, YCombinator-ի աքսելերացիոն ծրագրի շրջանավարտ է:
Itel.am-ի հետ զրույցում նա խոսել է Y Combinator-ում ստացած փորձի եւ գլոբալ շուկաներ դուրս գալու մասին:
Y Combinator-ի ծրագիրը ստիպում է քեզ աճել
Y Combinator-ը հիանալի փորձ էր: Թեեւ ծրագիրն ուղիղ իմաստով դռներ չի բացում քո առջեւ, փոխարենը, ինչն իմ կարծիքով, ավելի կարեւոր է, ստիպում է քեզ աճել:
Y Combinator-ը քեզ հասցնում է այն կրիտիկական պահին, երբ վճռականություն կունենաս, դուրս կգաս, պրոդուկտ կստեղծես, կխոսես հաճախորդների հետ: Սա մեծ ինտենսիվությամբ իրականացվող պրոցես է, որը տեւում է ամբողջ 3 ամիս:
Անհավատալի է տեսնել, թե որքան բանի է հնարավոր հասնել այդ կարճ ժամանակահատվածում:
Սկզբում հաստատվե՛ք լոկալ մակարդակում
Հնարավոր է, որ աշխարհում ձեր համար ամենամեծ շուկան իրոք ամերիկյանն է: Դա նորմալ է, լավ է: Բայց կարող եք շատ բան սովորել լոկալ մակարդակում հաստատվելու արդյունքում:
Մինչեւ ամերիկյան շուկա մուտք գործելու որոշում կայացնելը՝ համոզված եղեք, որ ունեք վճարող հաճախորդներ եւ լոկալ մակարդակում հաստատված հիմք:
Կարեւոր է, որ լոկալ մակարդակում սկսեք ստեղծել ձեր հաճախորդների բազան, անգամ եթե դրանք ոչ կայուն հաճախորդներ են, որովհետեւ ձեր ընկերությունն ունի այդ մարդկանց կարիքը՝ մինչեւ ավելի մեծ շուկա նվաճել փորձելը: Սակայն, բնականաբար, այս ամենն անհատական է՝ յուրաքանչյուր ընկերության պարագայում:
Ի դեպ, Չինաստանը նույնքան մրցունակ շուկա է, որքան ԱՄՆ-ն, եւ շատ դեպքերում այնտեղ շատ ավելի բարդ է մուտք գործել:
Վաճառքների ամերիկացի մասնագե՛տ վարձեք
Եթե արդեն սկսել եք հաճախորդներ ներգրավելու գործընթացը եւ նախնական որոշ զարգացում արձանագրել, ապա վստա՛հ եղեք, որ ԱՄՆ-ում պրոդուկտ իրացնելը շատ ավելի բարդ է լինելու, քանի որ ամերիկացիները ֆանտաստիկ պրոֆեսիոնալ են վաճառքների հարցում:
Ամերիկյան շուկա մուտք գործել ցանկացող ստարտափներին իմ ամենամեծ խորհուրդն է՝ աշխատանքի ընդունել վաճառքների ամերիկացի մասնագետի:
Փիերս Ռիդյարդի հետ զրուցել է Նարինե Դանեղյանը
10:33 | 18.09.24 | Հոդվածներ
Ucom-ը ներսից. Երեւակայությունը, շուկայի զարկերակն ու պրոդուկտների թիմը