13:46 | 06.02.17 | Հարցազրույցներ | exclusive 177884
Լոնդոնում եւ Երեւանում տեղակայված Benivo-ն (նախկինում՝ FlatClub) աջակցում է ընկերություններին՝ նոր աշխատակիցների վերաբնակեցման (relocation) հարցում: Ընկերությունը մասնավորապես, խորհրդատվություն է տրամադրում տվյալ աշխատակցի համար նոր քաղաքում կացության մատչելի վայր գտնելու, բանկային հաշիվ բացելու, բժշկի մոտ այցելելու եւ շատ այլ հարցերի դեպքում:
Benivo-ն, որի հաճախորդների թվում են Google-ը, Microsoft-ը, Bloomberg-ը, Vodafone-ը եւ Apple-ը, ունի շուրջ 70 աշխատակից: Ընկերությունը վերջերս $10 մլն ներդրում է ստացել PBJ Capital ամերիկյան վենչուրային հիմնադրամից: Մյուս ներդրողների թվում են Granatus Ventures-ը, Millhouse-ը (որը կառավարում է Ռոման Աբրամովիչի ներդրումները) եւ Altair-ը:
Itel.am-ը զրուցել է Benivo-ի հիմնադիր եւ գլխավոր գործադիր տնօրեն Նիցան Յուդանի հետ:
-Դուք ծնվել եք Իսրայելում, բնակվում եք Լոնդոնում եւ բիզնես եք հիմնել Հայաստանում: Ինչո՞ւ:
- Յոթ տարի առաջ ես տեղափոխվեցի Մեծ Բրիտանիա՝ Լոնդոնի բիզնես դպրոցում MBA կոչում ստանալու նպատակով: Ընկերությունը Լոնդոնում է հիմնվել, սակայն շուրջ 2 ու կես տարի առաջ որոշեցինք, որ այլեւս չենք ցանկանում աութսորս աշխատակիցներ պահել, եւ եկել է սեփական թիմ հավաքելու ժամանակը:
Դա մեզ համար կարեւոր որոշում էր, որը չէինք կարող կյանքի կոչել Լոնդոնում, քանի որ մասնագետներն այնտեղ քիչ էին: Փնտրում էինք նոր վայր եւ 4 տարբերակ ունեինք՝ Չինաստան, Իսրայել, Ուկրաինա եւ Հայաստան: Այս երկրներից յուրաքանչյուրում 20-30 մարդու հետ հարցազրույց արեցինք, եւ Հայաստանում գտանք այն, ինչ մեզ անհրաժեշտ էր՝ տաղանդ եւ մշակույթ:
Որոշեցինք փորձել եւ առաջին հայ աշխատակցին վերցրինք: Աշխատանքի առաջին մի քանի շաբաթներից հետո նա իրեն շատ ավելի լավ էր դրսեւորում, քան մյուս երկրների մեր գործընկերները: Դա ոչ միայն այն պատճառով էր, որ նա լավ կոդ էր գրում, այլեւ լավ էր հասկանում բիզնեսից, եւ նրա առաջարկած լուծումներն այդ տրամաբանության մեջ էին:
Հենց այդպես կայացվեց Հայաստանում գրասենյակ բացելու ռազմավարական որոշումը:
Ընկերությունում ներդրում կատարեց Granatus Ventures-ը: Այսօր Երեւանում մենք ունենք ավելի քան 20 աշխատակից: Ակնկալում ենք, որ մինչեւ տարեվերջ նրանց թիվը կգերազանցի 40-ը:
- Ի՞նչ սխալներ էիք թույլ տալիս զարգացման նախնական շրջանում:
- Ես շատ սխալներ եմ գործել, սակայն կարծում եմ, որ դա սովորելու միակ տարբերակն է: Մենք սխալվել ենք, որ ավելի արագ չենք զարգացել, չենք եղել ավելի ռեալիստ: Սխալվել ենք, երբ որոշել ենք միաժամանակ մի քանի բան անել, ինչը շատ բարդ է: Այդ իսկ պատճառով որոշեցինք փակել անհատ հաճախորդների վրա հիմնված բիզնես ուղղությունը, եւ աշխատել միայն B2B (Business to business) ուղղությամբ:
2017-ը մեզ համար շատ կարեւոր տարի է: Պատրաստվում ենք «ագրեսիվ աճ» արձանագրել: Այժմ հասանելի ենք աշխարհի ավելի քան 100 կետում, սակայն ակնկալում ենք այդ թիվը տարեվերջին հասցնել 150-ի: