Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտը վերջին տարիներին Հայաստանում դարձել է տնտեսական հրաշքի բացառիկ օրինակ: Քայլ առ քայլ «այթիշնիկները» ստեղծել են իրենց աշխարհը` հազարավոր աշխատատեղերով ու միջինից մի քանի անգամ բարձր աշխատավարձով, ասել է թե` «տնտեսություն տնտեսության մեջ»:
Itel.am-ի «ՏՏ-ն երեկ, այսօր, վաղը» շարքում հաջողակ ընկերությունների հիմնադիրներն ու ղեկավարները ներկայացնում են իրենց անցած ուղին եւ խորհուրդներ տալիս սկսնակներին:
Շարքի այսօրվա զրուցակիցը Joomag ընկերության տարածաշրջանային (Կենտրոնական եւ Արեւելյան Եվրոպայի գծով) տնօրեն Տիգրան Բադալյանն է:
Joomag-ի մասին
Joomag-ը ստեղծվել է 2009թ.: Այն թվայնացված ինտերակտիվ հարթակ է՝ ամսագրեր, բրոշյուրներ, կատալոգներ, էլեկտրոնային գրքեր եւ ֆոտոալբոմներ ստեղծելու համար: Հարթակն ամբողջ աշխարհում ունի ավելի քան կես միլիոն հրատարակիչ: Ընկերության գլխամասը Սիլիկոնյան հովտում է, եւս մեկ գրասենյակ գործում է Սանտա Մոնիկայում: 2015թ. սկզբին սկսել են գործել ընկերության գրասենյակները Մյունխենում եւ Մոսկվայում: Joomag-ի երեւանյան գրասենյակը հիմնվել է 2013թ.:
Joomag-ի հաճախորդների թվում են Huffington Post-ը, Vogue-ը, Cosmopolitan-ը, Bazaar-ը, աշխարհի մի շարք հեղինակավոր համալսարաններ եւ արտադրական հսկաներ:
Աշխարհագրական ընդգրկման կարեւորությունը
Ինչպես Տիգրան Բադալյանն է նշում, աշխարհի ցանկացած կետում, որտեղ կա ինտերնետ հասանելիություն, կան նաեւ Joomag-ից օգտվողներ: Ընկերության հիմնական նպատակն է հասանելի լինել բոլորին` աշխարհի ցանկացած կետում:
«Ցանկացած արտադրանք ՏՏ շուկայում պետք է ու կարեւոր է, որ միտված լինի մարդկանց կյանքը հեշտացնելուն: Դրա առաջին գործոնը հասանելիությունն է, ու հենց այդ գաղափարն է դրված եղել ընկերության մեջ հենց հիմնադրման օրվանից: Մեզ կարդում ու մեզնից օգտվում են ամենուր, որտեղ ինտերնետը հասանելի է: Մեծ հավակնություններ ունեցող ընկերությունները պետք է մտածեն Հայաստանից դուրս տարածվելու ու միջազգային բրենդ դառնալու մասին»,- ասում է Տիգրան Բադալյանը:
Գաղափար` ցանկացած պրոդուկտի մեջ
Պրոդուկտ ստեղծելու առաջին քայլը պետք է լինի գաղափարը` ինչին է այն ծառայելու, ում է այն պետք եւ ինչով է տարբերվելու իր անալոգներից: Սրանք հարցեր են, որոնց, Տիգրանի խոսքով, պետք է պատասխանել հենց սկզբից:
«Հեռախոսը, առանց գաղափարի, պարզապես հեռախոս է, ցանկացած արտադրանք, առանց գաղափարի, ուղղակի իր է՝ մյուս բոլոր նման իրերի շարքում: Joomag-ի գաղափարն էր միավորել թվային հրատարակության համար անհրաժեշտ բոլոր գործիքները մեկ վայրում, ինչը ընկերությանը հաջողություն բերեց: Մենք առաջարկեցինք ամեն ինչ` կոնտենտի ստեղծումից մինչեւ վաճառք ու մոնիտորինգ: Սա մեզ թույլ է տալիս շուկայում մեր տեղը զբաղեցնել ու մրցունակ լինել»,- նշում է Joomag-ի տարածաշրջանային տնօրենը:
Joomag-ի երեւանյան գրասենյակը