14:24 | 21.05.14 | Նորություններ | 743
Facebook-ը գործարկում է տեսագովազդի համակարգը ԱՄՆ սահմաններից դուրս: Ընկերության ազդի համաձայն, այդ նախաձեռնությունն ավելացնում է 15-վայրկյանանոց այն հոլովակների հավանական լսարանը, որոնք օգտատերերը տեսնում են իրեն լրահոսում:
Տեսագովազդն առաջին անգամ Facebook-ի ամերիկյան տարբերակում տեղադրվել է նախորդ տարվա դեկտեմբերին: Facebook-ի համար այն եկամտի լրացուցիչ աղբյուր է: Սկզբում տեսագովազդում հոլովակների քանակը զգալիորեն սահմանափակ էր, բայց այժմ Facebook-ում ասում են, որ ընկերությունը պայմանագրեր է կնքել մեծ թվով գովազդատուների հետ, այդ թվում նաեւ նրանց, որոնք նախկինում նախընտրում էին հեռուստագովազդը:
Երեքշաբթի օրվանից Facebook-ը սկսել է վաճառել գովազդը ԱՄՆ սահմաններից դուրս գտնվող 7 շուկաներում, այդ թվում` Ավստրալիայի, Բրազիլիայի, Կանադայի, Ֆրանսիայի, Գերմանիայի, Ճապոնիայի եւ Մեծ Բրիտանիայի շուկաներում: