Երեւան/Մեդիամաքս/. Մասնագիտական LinkedIn ցանցը հունիսի
այցելությունների քանակով գերազանցել է MySpace-ը եւ դարձել ԱՄՆ-ում
երկրորդ ամենամասսայական սոցցանցը:
Ինչպես գրում է 3dnews.ru-ն, ռեսուրսի այցելությունների քանակը 33,5 միլիոն ունիկալ օգտվող է կազմել:
Երկրորդ,
երրորդ եւ չորրորդ տեղերի միջեւ տարբերությունն այնքան էլ մեծ չէ.
LinkedIn-ին եւ MySpace-ին հաջորդող Twitter-ը 30,6 միլիոն այցելու է
գրանցել: Իսկ առաջին եւ երկրորդի միջեւ տարբերությունը հսկայական կարելի է
անվանել` Facebook-ը հունիսին ԱՄՆ-ում 160,8 մլն ունիկալ այցելու է
ունեցել:
Ընկերության տվյալների համաձայն` ամբողջ աշխարհում վերջին ամսվա ընթացքում Facebook-ի օգտագործողների թիվը 750 միլիոնի է հասել: