Անանո Դոլաբերիձեն եւ Գեորգի Չուգոշվիլին
Անանո Դոլաբերիձեն
Գեորգի Չուգոշվիլին
16:57 | 27.04.23 | Հոդվածներ | exclusive 21635
2019 թվականին գործարկված Phubber-ը գնումների եւ վերավաճառքի հարթակ է Վրաստանում, որը մեկ հարթակում միավորում է էլեկտրոնային առեւտրի եւ սոցիալական մեդիայի գործառույթները: Արհեստական բանականության միջոցով հարթակը կապում է մարդկանց, ովքեր ցանկանում են գնել կամ վաճառել հագուստ, աքսեսուարներ եւ անձնական խնամքի միջոցներ: Phubber-ն ապահովում է որակի հսկողություն, նույնականացում, վճարում եւ անվճար առաքում:
Ընկերությունը հայկական շուկա է մտնում իր առցանց հավելվածի միջոցով։ iTel.am-ը զրուցել է Phubber-ի համահիմնադիր եւ գործադիր տնօրեն Անանո Դոլաբերիձեի եւ Phubber-ի համահիմնադիր եւ տեխնիկական տնօրեն Գեորգի Չուգոշվիլիի հետ ընկերության առաքելության, Հայաստանում ընդլայնվելու ծրագրերի եւ հեռանկարների մասին։
Անանոն Վրաստանի ոլորտում ավելի քան 12 տարվա փորձ ունի, եւ նորաձեւությունը միշտ եղել է նրա կիրքը: Նա ցանկանում է ներմուծել գնումների նոր մշակույթ, խթանելով շրջանաձեւ նորաձեւությունը եւ նվազեցնելով դրա բացասական ազդեցությունը շրջակա միջավայրի վրա:
«Այս ոլորտում բիզնես սկսելու հիմնական շարժիչ ուժը գնումներ սիրող մարդկանց մտածելակերպը փոխելն էր: Վավերացված նորաձեւությունը, էթիկական գնումները մեր ԴՆԹ-ում են: Phubber-ում չի թույլատրվում վաճառել բնական մորթի կամ կեղծ ապրանքներ: Մենք որակի ստուգում ենք կատարում, վերահսկում ենք եւ նույնականացնում յուրաքանչյուր ապրանք, որը վաճառվում է մեր հարթակում: Այսպիսով, հարթակը հաճախորդներին վստահություն է ներշնչում: Միայն Վրաստանում Phubber-ն ունի մոտ 200 000 գրանցված օգտատեր»,- ասում է Անանոն։
Անանո Դոլաբերիձեն
Գեորգի Չուգոշվիլին