ԱրարատԲանկն իր հաճախորդներին ներկայանում է նոր գույներով ու գաղափարախոսությամբ: «Բարձրանում ենք միասին»՝ ահա բանկի նոր կարգախոսը, որի շուրջ կառուցված նոր հայեցակարգի մասին ԱրարատԲանկի ղեկավարությունը խոսել է սեպտեմբերի 24-ին տեղի ունեցած վերաբրենդավորման մեկնարկն ազդարարող միջոցառման ժամանակ:
Itel.am-ը ներկայացնում է միջոցառման ընթացքն ու ԱրարատԲանկի զարգացման տեսլականը:
Արժեքների վերաիմաստավորում
Վաղ առավոտյան ԱրարատԲանկի թիմը ԶԼՄ-ների ներկայացուցիչների հետ միասին ամենագնաց մեքենաներով ուղեւորվում է դեպի Թեղենիս լեռան գագաթ: Ծովի մակերեւույթից 2851 մետր բարձրության վրա էլ ԱրարատԲանկի ներկայացուցիչները պաշտոնապես հայտարարում են նոր սկզբի մասին:
Միջոցառման մեկնարկի համար այս վայրը պատահական չէր ընտրվել: Թեղենիսի բարձունքից հրաշալի երեւում են համայն հայության համար այնպիսի կարեւոր խորհրդանիշեր, ինչպիսիք են Արագածի չորս գագաթները, Արա լեռը, Գեղամա լեռնաշղթան, Սեւանա լիճն ու, իհարկե, Արարատը: ԱրարատԲանկի գործադիր տնօրեն, վարչության նախագահ Մհեր Անանյանի խոսքով՝ բանկի վերաբրենդավորման հիմքում հենց իրական արժեքների վերաիմաստավորումն ու միասնականությունն է:
«Կրելով «Արարատ» անվանումը՝ արդեն իսկ պարտավորվում ենք լինել արժանի կառույց, առաջնորդվել կարեւոր արժեքներով ու սկզբունքներով: Այսօր ներկայացնելով վերաբրենդավորված ԱրարատԲանկը՝ մենք մի նոր պատասխանատվություն ենք ստանձնում: Ժամանակակից ծառայությունների մատուցմամբ, առաջադեմ թվային տեխնոլոգիաների ու սպասարկման նոր մոտեցումների կիրառմամբ՝ մենք մարդակենտրոն բանկ դառնալու հայտ ենք ներկայացնում: Դեպի բարձունքներ գնալու ճանապարհին ստեղծելով նոր միջավայր եւ հաճախորդ-բանկ ջերմ հարաբերություններ՝ վստահության ու պատասխանատվության որակապես նոր հիմք ենք դնում»,- նշում է նա:
«Բարձրանում ենք միասին»
ԱրարատԲանկի Խորհրդի նախագահ Գրիգոր Հովհաննիսյանն իր ելույթում նշել է, որ բանկն իր զարգացման նոր տեսլականը մշակել է հաշվի առնելով ժամանակակից տեխնոլոգիաների ու արագ զարգացող թվային բանկինգի կարեւորությունը:
«Ժամանակակից բանկը, շնորհիվ ֆինանսական գլոբալացման եւ նորարարական բանկային տեխնոլոգիաների, դարձել է հանրային կառույց, մտել յուրաքանչյուրիս կյանք: Այսօր բանկն ինքնին սոցիալական պատասխանատվություն է: Մեր նոր տեսլականը հենց դրա շուրջ է կառուցված. բանկը պետք է լինի մարդակենտրոն եւ նպաստի մեր հանրության ու երկրի զարգացմանը, արձագանքի ժամանակակից մարտահրավերներին եւ փոփոխություններին: Արարատն այն եզակի սիմվոլներից է, որ միավորում է ամբողջ հայությանը: Կյանքում յուրաքանչյուրս մեր Արարատն ունենք բարձրանալու, եւ մենք բարձրանալու ենք միասին»,- մանրամասնում է նա:
photo © ԱրարատԲանկ
Ի նշան միասին բարձունքներ նվաճելու բանկի նոր կարգախոսի՝ Մհեր Անանյանն ու Գրիգոր Հովհաննիսյանը բանկի թիմի եւ հյուրերի ներկայությամբ Թեղենիսի գագաթին բարձրացնում են ԱրարատԲանկի նոր գույներով դրոշը:
Բացելով փակագծերըԽորհրդանշական մեկնարկից հետո Ծաղկաձորի «Արարատ ռեզորթ» հյուրանոցի կոնֆերանսների դահլիճում ընթացող «Փոխվստահությունն ու պատասխանատվությունը՝ ժամանակակից բանկի հիմնարար արժեքներ» թեմայով Fishbowl ձեւաչափով քննարկման ժամանակ բանախոսներն ավելի մանրամասն են անդրադառնում ԱրարատԲանկի վերաբրենդավորմանը:
Խոսելով ժամանակի մարտահրավերների մասին՝ Մհեր Անանյանը ընդգծում է սրընթաց զարգացման պայմաններում իրական արժեքներին հավատարիմ մնալու կարեւորությունը:
«Մարդկանց մի մեծ խումբ կարծում է, որ իր հաջողությունները, առաջընթացն ու բարօրությունը կախված է ոչ թե իրենցից, այլ որեւէ այլ մեկից՝ իրենց ղեկավարներից, երկրի ղեկավարից, նախարարներից եւ այլն: Եվ կան առավել մեծ արժեքներ կրող մարդիկ, որ շատ լավ գիտակցում են՝ իրենց առաջընթացը կոնկրետ իրենցից է կախված: Մենք ուզում ենք ԱրարատԲանկի շուրջ համախմբել այն մարդկանց, որ վստահ են իրենց ուժերի վրա ու իրենց հաջողությունը կապում են իրենց անձի հետ: Այո´, բանկը հենց այն վայրն է, որտեղ միտքը, աշխատասիրությունը, իղձերն ու նպատակները միավորվում են եւ բանկի միջոցով դառնում իրական արժեքներ»,- նշում է ԱրարատԲանկի գործադիր տնօրենը:
Նա հավելում է, որ վերաբրենդավորմամբ իրենք առաջին հերթին մարտահրավեր են նետել հենց իրենց եւ պետք է ջանքեր գործադրեն ավելի լավը դառնալու ու անդադար կատարելագործվելու համար:
photo © ԱրարատԲանկ
Գրիգոր Հովհաննիսյանը, խոսելով տեխնիկական առաջընթացին զուգահեռ քայլելու անհրաժեշտության մասին, ընդգծել է նաեւ անհատի, հանրության, հասարակության ու պետական շահի հետ համահունչ ռազմավարություն ունենալը՝ որպես հաջողության գրավական:
«Կարեւոր է, որ բանկը ներգրավված լինի շրջակա միջավայրին առնչվող, հասարակությունն ավելի ներառական դարձնելու, երիտասարդ ընտանիքներին, կին ձեռնարկատերերին, տեխնոլոգիական ստարտափներին աջակցող ծրագրերում: Պետք է ասել, որ ԱրարատԲանկն իր վարկային պորտֆելով թերեւս առաջատարներից է, մենք ներկա ենք վարկավորման բոլոր հատվածներում, բայց պետք է հետեւենք, որ առաջիկայում նշածս ոլորտներն առավել ընդգծված լինեն»,-մանրամասնում է նա՝ հավելելով, որ ԱրարատԲանկը խթանելու է նաեւ սփյուռքահայությանն աջակցող ծրագրերը:
Թեթեւության եւ խստության համակշռումԱրարատԲանկի խորհրդի անդամ, Braind ընկերության համահիմնադիր Կարեն Բաբաջանյանի խոսքով՝ վերաբրենդավորման անհրաժեշտությունը բխում է մրցակցային առավելությունների հստակ շեշտադրումների եւ վերադիրքավորման անխուսափելիությունից:
«ԱրարատԲանկին այսօր մրցակցությունն է ստիպել ընտրել իր հստակ ուղղությունն ու վերադիրքավորման ճանապարհը, այն է՝ պարզություն եւ թեթեւություն: Մեր հստակ ուղերձն է նաեւ այն, որ բանկերից պետք է չվախենալ: Նպատակային լսարանը պետք է մտնի բանկ եւ դա իր համար լինի հաճելի ժամանց»,- նշում է նա:
Կարեն Բաբաջանյանի խոսքով՝ ԱրարատԲանկի անվանափոխության հարցն անգամ չի էլ քննարկվել, քանի որ բանկի ղեկավարությունը վստահ է դրա մրցակցային առավելությունների ու նաեւ պարտավորեցնող լինելու մեջ: Վերաբրենդավորման գործընթացում դրված էր խնդիր փոխելու տարբերանշանը՝ դարձնելով այն առավել ժամանակակից ու դինամիկ:
«Պետք էր ստեղծել այնպիսի տարբերանշան, որն իր տեսքով եւ կառուցվածքով կկարողանա հանձնել ժամանակի քննությունը եւ կարճ ժամանակում չի կորցնի արդիականությունը: Ելնելով այս հանգամանքից՝ գնացինք ավելի մինիմալիստական ճանապարհով եւ տարբերանշանը ստեղծեցինք ոգեշնչվելով լեռան գաղափարից»,-հավելում է նա:
ԱրարատԲանկի նոր գույներից դեղինը խորհրդանշում է այն թեթեւությունն ու պարզությունը, որն առկա է բանկի նոր գաղափարախոսության հիմքում: Այն համակշռելու համար բրենդային գույներում է նաեւ սեւը, որն ապահովում է անհրաժեշտ խստությունը, իսկ ֆիրմային տարրերում հաճախ հանդիպող թեք գիծն էլ անդադար բարձրանալու խորհրդանիշն է:
photo © ԱրարատԲանկ
Նոր դիզայն՝ նոր մոտեցումներԿարեն Բաբաջանյանը խոսքով՝ առաջիկայում նոր դիզայնը կստանան 3 կենտրոնական մասնաճյուղեր, իսկ մինչեւ տարեվերջ՝ 10 մասնաճյուղեր: Ողջամիտ ժամկետներում ամբողջությամբ կփոխակերպվեն գործող բոլոր մասնաճյուղերը՝ պահպանելով բարձր ստանդարտներ նաեւ մարզերում: Փոփոխության են ենթարկվել նաեւ բիզնես քարտերը, որոնք շատ շուտով հաճախորդները կկարողանան պատվիրել:
Անդրադառնալով թվային բանկինգին՝ Կարեն Բաբաջանյանն ընդգծում է, որ ֆինանսական համակարգում առկա բանկային հավելվածների հաջող օրինակները պարտավորեցնում են անընդհատ կատարելագործվել:
«Թվային հավելվածում մենք մեծ ուշադրություն ենք դարձնելու UI (user interface), UX (user experience) ասվածին, այսինքն՝ հաճախորդների հարմարավետությանն ու շարունակական մոնիթորինգի արդյունքում համակարգն առավել զարգացնելուն:
Կարեն Բաբաջանյանը հավելում է, որ հաճախորդների համար բանկում հաճելի ժամանցը պարտավորվում են ապահովել մասնաճյուղերում հարմարավետ ինտերիերի, վերապատրաստված սպասարկող անձնակազմի, ինչպես նաեւ ագրեսիվ վաճառողից ընկեր-խորհրդատու դառնալու միջոցով:
«Կա նաեւ հաճախորդների ֆինանսական կրթության մակարդակի բարձրացման խնդիր: Եթե սպասարկողը ուղղակիորեն այս կամ այն բանկային պրոդուկտի վաճառք չի իրականացնում, այլ նաեւ խորհուրդ է տալիս, նույն հաճախորդը 6 ամիս անց կարող է վերադառնալ շատ ավելի խոստումնալից ծառայության հետեւից: Ինչքան շատ լինի մարդկային շփման պարզությունը, թեթեւությունն ու օպերատիվ արձագանքը, այնքան հարմարավետության զգացողությունը կնպաստի բանկի նկատմամբ հաճախորդի հավատարմությանն ու վստահությանը»,- ամփոփում է նա:
Գայանե Ենոքյան